🟢Здобувачі третього (наукового) РВО спеціальності «Маркетинг» спільно з закордонними науковцями прийняли участь у дослідженні проблем маркетингу в цифровій економіці.

Результатом цих досліджень стали публікації параграфів у колективній закордонній монографії на тему: «ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПОСТУП ТА ТЕХНОЛОГІЧНЕ ПЕРЕТВОРЕННЯ СВІТУ» видавництва Oktan Print (Чехія) з присвоєнням міжнародного індексу ISBN та цифрового ідентифікатора DOI: https://doi.org/10.46489/ipatttw-24-24.
✔️Emre Harorli, Anatoly Telnov, Serhiy Tretko. Social networks as an effective tool for digital marketing // INFORMATION PROGRESS AND TECHNOLOGY TRANSFORMING THE WORLD: monograph. Edited by Irina Tatomyr, Liubov Kvasnii. – Praha: OKTAN PRINT, 2024. – Р. 263-273. – URL: https://www.oktanprint.cz/p/information-progress-and-technology-transforming-the-world/
🔘Науковий керівник: д.е.н., професор Анатолій ТЕЛЬНОВ.


✔️Kęsy Marcin, Svitlana Reshmidilova, Pavlo Aleynyk, Denis Bondarenko. Relationship marketing in the digital economy // INFORMATION PROGRESS AND TECHNOLOGY TRANSFORMING THE WORLD: monograph. Edited by Irina Tatomyr, Liubov Kvasnii. – Praha: OKTAN PRINT, 2024. – Р. 234-249. – URL: https://www.oktanprint.cz/p/information-progress-and-technology-transforming-the-world/
🔘Науковий керівник: к.е.н, доцент Світлана РЕШМІДІЛОВА.



Бажаємо наукових здобутків авторам та сподіваємось на подальшу співпрацю!
Інформація кафедри Маркетингу