🔹13 травня 2025 року співвласник Hillary Cosmetics, здобувач третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг Павло АЛЕЙНИК (науковий керівник – к.е.н., доцент Світлана РЕШМІДІЛОВА) провів лекцію для студентів 4 курсу спеціальності «Маркетинг» згідно програми педагогічної практики.

🔹Заняття проведено з дисципліни «Маркетинг відносин». Під час лекції студенти ознайомилися з діяльністю компанії Hillary Cosmetics – українським брендом натуральної косметики, який створює ефективні засоби для догляду за шкірою обличчя, тіла та волоссям. У центрі філософії компаніі – натуральність, безпека та помітний результат.



▪️Павло пояснив технологію власного виробництва косметичних засобів, яке включає всі етапи виробництва від розробки рецептури до поклейки єтикетки на готовий продукт.

▪️Цільову аудиторію Hillary Cosmetics представляють жінки віком 25–45 років, які піклуються про своє здоров’я, зовнішній вигляд і свідомо обирають натуральні засоби. Серед них активні, зайняті, уважні до себе жінки, які шукають довіру й результат у кожному продукті.
🔹На прикладі Hillary Cosmetics спікер представив результати оцінювання задоволеності споживачів продукцією компанії.
Зокрема, були проаналізовані:

▪️кількість споживачів, незадоволених продуктом;

▪️кількість споживачів, незадоволених тарою продукту;

▪️кількість споживачів, незадоволених пакуванням продукту;

▪️кількість споживачів, незадоволених якістю обслуговування.
🔹Для дослідження лояльності клієнтів до продукту було здійснено опитування 17349 покупців косметики Hillary Cosmetics.

🔹Також Павло представив результати аналізу вихідних дзвінків користувачам і негативні відгуки про продукцію.

🔹Проведене дослідження задоволеності споживачів продукцією Hillary Cosmetics дозволило виявити існуючі проблеми та прийняти відповідні заходи з покращення взаємодії із споживачами продукції, підвищенню лояльності до бренду, покращенню якості при прийомці тари для продуктів, розробці і впровадженню системи контролю при пакуванні продукції пакувальниками.

🔹Павло наголосив на використанні компанією Hillary Cosmetics клієнтоорієнтованого підходу до управління взаємодією зі споживачами та однією з найважливіших стратегічних цілей збільшення рівня задоволеності клієнтів.
🔹Під час обговорення результатів досліджень відбувся активний обмін думками, в якому студенти обговорювали питання задоволеності споживачів продукцією Hillary Cosmetics та висловлювали свої точки зору, що сприяло співпраці.
🔹Викладені на лекції практичні аспекти побудови довгострокових відносин із споживачами на основі підвищення їх лояльності та задоволеності дозволили поглибити фахові уміння, набути додаткові практичні навички, зокрема soft skills з дослідження цінності клієнтів, оцінювання ступеня їх задоволеності, формуванню програм управління взаємовідносинами із споживачами.
Дякуємо Павлу за цікаву та пізнавальну лекцію та чекаємо наступних зустрічей!