Педагогічна практика аспірантів. Лекція на тему «Контроль якості цифрових продуктів»

24 березня 2025 року аспірант кафедри маркетингу Вадим КУЛАЦЬКИЙ провів лекцію для студентів 3 курсу спеціальності «Маркетинг» у межах педагогічної практики. Заняття відбулося в рамках дисципліни «Маркетинг послуг».

З презентацією можна ознайомитися натиснувши

⬇️

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

✔️Тема лекції: «Контроль якості цифрових продуктів» (на прикладі Компанії Stfalcon).

Основні питання лекції:

▪️ Показники якості цифрових продуктів.

▪️ Методи оцінки якості цифрового продукту.

▪️ Етапи створення цифрового продукту.

▪️ Design Thinking.

▪️ Аналіз конкурентів.

▪️ Забезпечення відповідності продукту потребам користувачів.


✔️У практичній частині презентації доповідач представив готові проєкти кампанії, проаналізував методи взаємодії з клієнтами, які застосовуються під час підготовки і реалізації проєкту. Визначив переваги і недоліки сучасних моделей штучного інтелекту, які використовуються на етапі діскавері бізнес аналітиками та UX дизайнерами для обробки та аналізу зібраної інформації про потенційних клієнтів, генерування мікротекстів, написання користувацьких історій, створення прототипів та прогнозування поведінки користувачів.


👌Викладені на лекції теоретичні положення і практичні результати роботи по покращенню якості цифрових продуктів дозволили сформувати у студентів професійні компетенції, необхідні для роботи у сфері маркетингу інформаційних послуг.