Формування особистості як суб’єкта самотворення та самозбереження

Таїсія КОМАР

Науковий керівник і засновник – доктор психологічних наук, професор

На поточний момент до складу школи входять 2 доктори наук, 5 кандидатів наук, 2 аспіранти, 1 здобувач.

Наукові дослідження проводяться за такими напрямами: розроблення концепції програми самозбереження здоров’я з відповідними критеріями та показниками рівня самозбереження психофізіологічного здоров’я студентів; впровадження в практику навчального закладу програми формування мотивацій студентів до самозбереження здоров’я на основі усвідомлення його особистісної та суспільної цінності; апробація та впровадження апаратно-програмного діагностичного комплексу в систему навчально-виховної роботи; теоретичні засади й технології оздоровчо-рекреаційної рухової активності різних груп населення; розроблення практичних рекомендацій студентам, як суб’єктам самозбереження, за результатами експериментального дослідження.

В рамках наукової школи опубліковано понад 60 статей, одержано 5 авторських свідоцтв.