Проведення лекцій здобувачами третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» під час проходження педагогічної (викладацької) практики 16-17 жовтня 2024 року

Відповідно до типової програми педагогічної (викладацької) практики для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти Хмельницького національного університету здобувачі спеціальності 075 «Маркетинг» підготували і провели лекційні заняття для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти.

На лекції з дисципліни Маркетинговий менеджмент здобувачі під керівництвом професора кафедри маркетингу Анатолія ТЕЛЬНОВА підготовували такі презентації.

Андрій ЖУМЕЛА « Суть та значення маркетингової інформації».

В межах лекції Андрій ЖУМЕЛА розкрив такі питання:

  • важливість та види маркетингової інформації;

  • навів приклад маркетингового дослідження на основі лендингу та таргетованої реклами – Discovery phase;

  • можливості застосування АІ для аналізу великих даних, алгоритми машинного навчання, розпізнавання образів AI для кращого розуміння вподобань клієнтів, обробка природної мови за допомогою AI.

Олександр ЗОЗУЛЯ у лекції «Концепція системи маркетингової інформації (СМІ)»

виділив основні компоненти системи маркетингової інформації, навів приклади з практики: A/B test як система для збору маркетингової інформації

аналіз поведінки споживачів

Success story

Вадим КУЛАЦЬКИЙ в межах теми «Система інформації маркетингових досліджень в сфері ІТ»

пояснив структуру маркетингової інформації та види марктингових досліджень. В якості прикладу маркетингового дослідження показав, як компанія Stfalcon застосовує глибинні інтерв’ю

Сергій ТРЕТЬКО по темі «Інформаційне забезпечення виходу на новий ринок – Київ»

представив маркетингове дослідження, яке проводилось для оцінювання якості задовлення клієнтів продуктом програмного забезпечення М.Е.DOC та КЕП кваліфікований електронний підпис. В результаті поставлених завдань було визначено об’єм ринку

покриття ринку

профіль (портрет) клієнта

На прикладі використання Гугл карт було пояснено визначення районів розташування клієнтів.

Отримана інформація дозволила фірмі змінити маркетингову стратегію до цього регіону та переорієнтуватись на інші продукти, знайти більш зручне місце для офісу.

На лекції з дисципліни HR маркетинг здобувачі під керівництвом доцента кафедри маркетингу Світлани РЕШМІДІЛОВОЇ підготовували такі презентації.

Павло АЛЕЙНИК підготував лекцію на тему: «Сучасні тенденції та інструменти HR маркетингу».

На лекції були висвітлені питання особливостей професії HR маркетолога, розкрито зміст стратегії маркетингу в рекрутингу, пояснені сучасні інструменти HR маркетингу, запропоновані заходи для створення позитивного бренду роботодавця як основи HR-маркетингу.

Павло навів приклади з роботи HR фахівця з власного досвіду.

Денис БОНДАРЕНКО в межах лекції «Інноваційні методи розвитку персоналу»

охарактеризував зміст інноваційних методів навчання і розвитку персоналу, які широко застосовуються в європейських країнах.

Пояснив зміст роботи HR маркетингу в цьому напрямку, виділив індивідуальні методи розвитку та підвищення кваліфікації, які доцільно застосовувати для кожної категорії персоналу.

В процесі дискусії Денис відповів на запитання магістрів, пояснив стратегію підбору персоналу та види навчання співробітників власного бізнесу

В процесі обговорення здобувачі другого рівня вищої освіти виявили активну участь, особливо слід відмітити цікаві питання Володимира ДАНІЛОВА, Іллі Хруста, Ангеліни СОТНИК, Ганни ТКАЧУК.

Дякуємо аспірантам за роботу з підготовки навчальних матеріалів та проведені лекції. Вітаємо здобувачів з успішним початком проходження педагогічної (викладацької) практики та бажаємо подальших успіхів у набутті професійних знань і практичних навичок науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти, досвіду самостійної роботи з викладання фахових дисциплін за спеціальністю 075 «Маркетинг».