Науковий керівник
кандидат економічних наук,
доцент кафедри маркетингу
Хмельницького національного університету
АНДРУШКЕВИЧ ЗІНАЇДА МИКОЛАЇВНА
ЦЕНТР МАРКЕТИНГОВИХ ІНІЦІАТИВ
створений на базі кафедри маркетингу
Хмельницького національного університету
у 2007 році – Наказ № 130 від 15.06.2007 р.
Основна мета діяльності Центру маркетингових ініціатив полягає у проведені фундаментальних і прикладних ринкових досліджень для розв’язання комплексних завдань у сфері маркетингу та вирішення завдань освіти і виховання, збереження і зміцнення визначального характеру науки у розвитку суспільства, культури, економіки України.
Напрями діяльності Центру маркетингових ініціатив:
- забезпечення якісної підготовки висококваліфікованих фахівців із маркетингу шляхом поглиблення теоретичних знань студентів і набуття ними практичних навичок із проведення маркетингових досліджень та організації діяльності у сфері маркетингу;
- забезпечення бази проходження практик студентами спеціальності 075 Маркетинг;
- встановлення і координації співпраці з провідними закладами освіти України і країн ближнього зарубіжжя та стейкхолдерами;
- ініціювання, розробка проєктів і проведення науко-дослідних, пошукових та інформаційно-пошукових робіт у сфері маркетингу;
- проведення моніторингу, комплексних і систематизованих маркетингових досліджень ринків товарів і послуг, ринкового середовища, споживачів, конкурентів тощо, галузеві дослідження із підготовкою звітів та розробкою пропозицій щодо удосконалення маркетингової діяльності замовників;
- розробка коротко- середньо- та довгострокових маркетингових планів і стратегії маркетингового розвитку замовників;
- надання послуг маркетингового консалтингу з питань: організації, удосконалення та інформаційно-аналітичної підтримки маркетингової діяльності; створення корпоративного стилю, бренду підприємства; проведення рекламних кампаній та PR-акцій; медіапланування; SMM-планування; Digital-аналітики, аудиту соціальних мереж і сайту замовників;
- підтримка та координація впровадження результатів маркетингових, наукових і науково-освітніх проєктів в навчальний процес та діяльність замовників;
- реалізація програм маркетингового навчання: бізнес-семінарів, курсів, практикумів, майстер-класів, стажування, підвищення професійної компетентності для бажаючих отримати сучасні теоретичні знання та практичні навички із маркетингової діяльності;
- участь у підготовці наукових і науково-освітніх проєктів за тематикою роботи Центру до подачі в міжнародні та українські фонди і програми;
- розв’язання комплексних завдань у сфері маркетингу для реалізації наукових розробок викладачів кафедри маркетингу на практиці.
На базі Центру маркетингових ініціатив виконано: 5 держбюджетних та 10 госпдоговірних науково-дослідних роботи, в тому числі за останніх 5 років: «Управління інноваціями у плануванні і маркетингу на засадах маржинального підходу» (№ ДР 0117U001169, 2017-2019 рр.), «Формування механізмів маркетингового управління дистрибутивною політикою підприємства» (№ 0117U005269, 2018-2019), замовник ТОВ-підприємство «АВІС», Маркетингова стратегія формування міжфірмових зв’язків підприємства (№ 0121U111778, 2021-2023), замовник ТОВ «Металсервіс», «Формування стратегії просування підприємства в інтернет-мережі на засадах SMM-маркетингу» (№ 0122U201589, 2022-2023), замовник ТОВ «ХІЛАРІ КОСМЕТІКС».
За час існування Центру маркетингових ініціатив її учасниками було проведено XVII Міжнародних науково-практичних конференцій «Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України», V Всеукраїнських науково-практичних конференцій студентів та молодих вчених «Маркетинг очима молоді», Х Регіональних конкурси студентських рекламних проєктів, V Всеукраїнських конкурси дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг», опубліковано понад 400 наукових публікацій за напрямами науково-дослідницької діяльності центру, з них 20 публікацій у міжнародних наукометричних базах Scopus та Web of Science.
Ефективну діяльність Центру маркетингових ініціатив забезпечує дослідницька діяльність науково-педагогічних працівників кафедри маркетингу, здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» та співпраця зі стейкхолдерами.
Проведення Х Регіонального он-лайн конкурсу студентських рекламних проєктів, 2022 р.
Співпраця зі стейкхолдерами Ознайомлення із процесом виробництва та продажу взуття ТМ «LITMA» м. Хмельницький, 2023 р.
ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ, ЩО НАДАЮТЬСЯ ЦЕНТРОМ МАРКЕТИНГОВИХ ІНІЦІАТИВ
ЗАПРОШУЄМО ДО СПІВПРАЦІ!
КОНТАКТИ:
29016, м. Хмельницький
вул. Інститутська. 11; аудиторія 4-407
тел. +38 067 45 67 361
Електрона адреса: marketyng@khmnu.edu.ua